понедельник, 3 марта 2014 г.

Модуль 10. Рефлексія


Модуль 10. Рефлексія
У цьому модулі  ми  обговорили, як керувати навчальним процесом у класі, де навчання здійснюється за методом проектів, як використовувати комп’ютерні технології задля підвищення нашої власної ефективності та для підтримки навчання учнів. Спланували які необхідно створити  інструктивні матеріали, щоб вони  допомогли  учням у  використанні комп’ютерних технологій при виконанні навчальних проектів.
Розглянули як можна керувати процесом взаємодії між учнями та вчителем за допомогою запитань, що є основою якісного навчання.
Згодна з тим, що правильно поставлені запитання є дуже важливими, адже саме вони провокують мислення учнів. Постановка цікавих, ефективних, добре підібраних запитань залучає учнів до продуктивних дискусій, які призводять до створення цікавих продуктів навчання, що відображають складні процеси мислення та глибинне розуміння змісту навчальної теми.
Такі запитання призводять до розуміння учнями цінностей знань задля розв’язування завдань з реального життя та їх досвіду.
Учитель повинен уважно прислуховуватись до того, що говорять учні, спостерігати за їх роботою, постійно маючи на увазі поставлені навчальні цілі. Дуже важливо розробити інструментарій, який допоможе йому сфокусуватися на тому, чому і як навчаються учні.

Комментариев нет:

Отправить комментарий