воскресенье, 2 марта 2014 г.

Модуль 9. Рефлексія


Модуль 9. Рефлексія
      Цей модуль, в деякій мірі, допоміг мені  зрозуміти як виміряти рівень самостійності роботи учнів. 
    Для цього необхідно враховувати освітні потреби учнів. Це дуже непроста робота. Потреби у всіх різні, але у будь якому випадку вчитель повинен виконати програму курсу. 
Головне - зробити так, щоб учні були зацікавлені в результатах своєї діяльності.
Не весь матеріал курсу може зацікавлювати дітей, робота вчителя - зробити так, щоб вони відносилися відповідально до навчання. Вважаю одним із варіантів рішення цієї проблеми – створити максимально насичену атмосферу зацікавленості учнів проблемою проекту, враховуючи індивідуальні особливості кожного.
Також, коли учні оцінюють своє власне мислення та продукти, які самі створюють, це набагато більше, ніж перевірка наявності помилок. Така діагностика дає їм підстави конкретно осмислювати якість їхньої роботи та навчальних процесів та дозволяє їм змінювати стратегію навчання для того, щоб стати більш дієвими та ефективними учнями. Дуже важливо,щоб кожен учень працював за окремим комп’ютером, в такому випадку учні удосконалюють свої організаційні здібності. Наше завдання допомогти учням покращити їх навички, навчаючи їх використанню комп’ютерних ресурсів з метою відслідковування та моніторингу власного прогресу.



Комментариев нет:

Отправить комментарий