понедельник, 24 февраля 2014 г.

Модуль 8. Рефлексія


Модуль 8. Рефлексія
Вважала, що оцінювання роботи учнів - це можливість коригувати їх самооцінку. Виявляється, що це не зовсім так. Діти дуже часто не можуть обєктивно оцінювати себе, рівень своїх знань, своїх можливостей. Думаю, що найбільш важливим фактором оцінювання є оцінка їх товаришів у співпраці над проектом, оцінка вкладу кожного у спільний кошик проекту. Зрозуміла наскільке важливе оцінювання у проектній діяльності і його роль у процесі коригування роботи над проектом. Важливо не тільки те, як вони красиво подадуть результати своєї діяльності над проектом ( хоча, це теж є важливим в деякій мірі), а й те, що саме вони візьмуть із своєї роботи у власне життя. Важлива ступінь корисності їхньої роботи над проектом з їхньої точки зору. Учні повинні зрозуміти, для чого вони це роблять, що зміниться у їхньому житті, коли вони це зроблять, що кожен із них особисто для себе одержить від цієї роботи.
Використовуючи компютерні технології у своїй роботі, учні навчаються ефективно демонструвати те, чому вони навчилися.  У класах, які працюють за проектною технологією,  учні знаходяться в центрі навчання, вони активно залучаються до процесу оцінювання. Така їхня нова роль може бути незвичною і непростою.
Із впровадженням системи оцінювання, яка будується навколо навчальних потреб учнів, вони стають більш задіяними у всі процеси оцінювання. Дослідження чітко вказують на позитивний ефект від впровадження системи оцінювання, яка орієнтована на учнів. Вона поліпшує якість навчання. Учням потрібно допомогти формувати в собі нові навички й надати їм можливість попрактикуватися в них. 

Комментариев нет:

Отправить комментарий