понедельник, 17 февраля 2014 г.

Модуль 2. Рефлексія

Модуль 2. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені зрозуміти, як можна  використати метод проектів у навчальному процесі.
По-перше, я зрозуміла як змінюється роль вчителя у проектній діяльності, а саме - вчитель виконує роль консультанта. Моє завдання  - не просто декларативно викласти учням визначену кількість знань, а змінити, як форму одержання знань, так і їх якість. 
Учні мають робити проект самостійно, проте при сприянні учителя та з можливістю постійного консультування з ним. Чим частіше учні беруть участь у навчальних проектах, тим більше самостійності можна їм надавати.
Учні можуть самостійно розробити план вирішення проблеми чи виконання проектного завдання, вони вирішують, де і як шукати інформацію. Учні висувають гіпотезу, планують можливі шляхи проведення дослідження, вони документують його, опрацьовують результати, роблять висновки з дослідження. Учні  обирають форму представлення результатів дослідження та презентують свій продукт цільовій аудиторії.
Вважаю що проекти надають широкі можливості для навчання, а головне - звертаються до питань реального життя учнів.
Такий вид учнівської діяльності із застосуванням інформаційно-комунікаційних технологій сприятиме розвитку навичок мислення вищих рівнів та навичок 21 століття, що допоможе їм бути  успішними.
Під час роботи над модулем був переглянутий шаблон Плану вивчення теми в якому розміщено детальні інструкції для заповнення всіх розділів плану. Я зрозуміла, що мій План  буде наповнюватися разом із створенням документів Портфоліо впродовж усіх 11 модулів.
Перегляд критеріїв та вимог до Портфоліо, допоміг мені зрозуміти, яким саме має бути зміст розробленого мною Портфоліо. Для створення власної публікації про метод проектів ознайомилася з програмою Publisher, яка дуже зацікавила мене. Буду пропонувати її своїм учням для створення інформаційних листів по різним темам.


Комментариев нет:

Отправить комментарий