пятница, 21 февраля 2014 г.

Модуль 7. Рефлексія


Модуль 7. Рефлексія
Одним із методів роботи проектної діяльности є дослідження. Я розумію, що організація дослідження є досить непростим процесом. Головне - правильно спрямувати учнів на дослідження, підвести їх до розуміння того, що ця робота повинна вестись планово. Діти повинні розуміти, як це робити, для чого це треба робити і яким повинен бути прогнозований результат. Необхідно ознайомити їх з можливими методами дослідження, пояснити як фіксувати хід своїх досліджень, як розподілити свої ролі. Вчитель повинен коригувати діяльність учнів так, щоб учні приймали це втручання як співробітництво, а не як навязування власної думки вчителя.
Створення блогу не було складною роботою. Вважаю, що учні з задоволенням справляться з нею, їм буде цікаво, вони зможуть розвивати свої творчі здібності. 
В даному модулі ми працювали в групах.
Поділилися ідеями про те, як можна використати Інтернет у навчанні учнів.
Переглядали приклади учнівських робіт.
Провели педраду, на якій розглядали питання, як допомогти учням пристосуватися до навчання за методом проектів та особистісно - орієнтованого навчання.
Внесли зміни до свого плану вивчення теми.
Вибирали комп'ютерний програмний засіб для створення прикладу учнівської роботи.
Створювали приклад учнівської роботи.
Розглянули план оцінювання та інструменти оцінювання, які відповідають цьому прикладу, та з'ясовували  як система оцінювання забезпечує визначення того, чому саме навчилися учні при розробці та демонстрації свого учнівського проекту.

Комментариев нет:

Отправить комментарий