четверг, 20 февраля 2014 г.

Модуль 6. Рефлексія


Для мене дуже цікавим  і корисним був перегляд ресурсів Інтернет, запропонованих у цьому модулі. Що я взяла у свою копілку?
Як спланувати проект із використанням електронної пошти таким чином, щоб цей проект був цікавим та чітко пов’язаним із навчальним планом.
Переглянула конкретні завдання, у яких вчителі задіяли чати.
Одержала інформацію та приклади щодо того, як учні можуть ефективно створювати самі  та користуватися онлайновими опитуваннями.
Дізналася, як складати опитувальники, вибирати види запитань та відповідей, організовувати та форматувати опитування, адмініструвати проведення опитувань тощо.
І головне - як подбати про безпечну роботу учнів при використанні Інтернету перед тим, як вони почнуть користуватися Інтернет-ресурсами. Як застерігти учнів від доступу до ресурсів, які містять небезпечний або заборонений для них матеріал або від спілкування з людьми, які можуть становити загрозу для них.
Планую використовувати Інтернет для обговорювання  питань теми, отримувати думки інших людей за межами класу щодо моєї роботи, збирати нові дані та ділитися ідеями з іншими вчителями та учнями, з експертами та людьми з різних країн світу.
Взагалі, учні вже давно спілкуються в Інтернеті, то чому б не скористатися цим це для того, щоб залучити їх до проектної діяльності.
 

Комментариев нет:

Отправить комментарий