вторник, 18 февраля 2014 г.

Модуль 5. Рефлексія


Модуль 5. Рефлексія.

При використанні методу проектів не завжди легко враховувати вимоги державних освітніх стандартів, особливо, коли учні починають самостійно формувати навчальний зміст та проводити самостійне дослідження в проектній діяльності.

Але ж  їх знання мають відповідати державним освітнім стандартам та програмам  і вони мають складати стандартні тести та іспити. При виконанні цієї вправи ми  поділилися своїми міркуваннями щодо відповідності завдань проектної діяльності учнів державним освітнім стандартам та програмам.

Ознайомившись із законом про авторське право, я зрозуміла, що дуже важливо навчити своїх учнів коректному використанню об’єктів творчої діяльності, захищених законами щодо авторських прав.

Буду працювати з учнями так, щоб учні не намагалися «списати» результати досліджень з раніше зроблених іншими дослідницьких робіт. Розумію, що це можливо тільки тоді, коли їх дослідження будуть  наближені до життя.

Важливо навчити учнів використовувати Інтернет-ресурси для проведення досліджень, навчити їх знаходити потрібні дані та ділитися знайденими ресурсами з іншими учнями, використовуючи різні сервіси.

Необхідно навчити дітей безпечній поведінці в мережі Інтернет, критичному ставленню до інформації, веб-ресурсу, навчити оцінювати їх за певними критеріями.

В даному модулі ми  проводили спільну роботу над електронними документами.

В групах обговорювали презентацію оцінювання навчальних потреб учнів.

Провели педраду про те, як  забезпечити виконання вимог державних освітніх стандартів та програм при використанні інноваційних технологій.

Займалася пошуком  та оцінюванням інтернет-ресурсів.

 Я  маю певні сумніви стосовно   коректного дотримання авторського права учнями, і хотіла б мати інстументарій, який допоможе мені впливати на рівень усвідомлення ними даної проблеми.

Комментариев нет:

Отправить комментарий