вторник, 18 февраля 2014 г.

Модуль 4. Рефлексія

Модуль 4. Рефлексія.
У цьому модулі я  розпочала процес планування вивчення обраної теми. Визначила, які саме державні освітні стандарти відповідають цій темі.
Виходячи з вимог стандартів та навчальних програм, намагалась встановити найважливіші поняття обраної теми. Зрозуміла, що без цього неможливо формулювати Основні запитання проекту і що цей процес потребує немалих зусиль, а також те, що робота по створенню таких запитань є дуже важливою.
Ознайомилася з  ресурсами  цього модуля. Всі вони дуже корисні.
Особливо відзначила:
  • Роз’яснення цілей формуючого оцінювання.
  • Планування оцінювання для обраної мною теми.
  • Планування оцінювання.
  • Приклади ключових запитань.
  • Оцінювання в проектному навчанні.
  • Оцінювання навичок  самооцінювання та рефлексії.  
  • Оцінювання навичок спільної діяльності з підказками для вчителя.
За результатами опрацювання даного модуля я ознайомилася з  особливостями оцінювання  навчальних проектів. Виявляється, що від правильно обраних методів на початку, під час роботи та після закінчення  виконання проекту,  а також від правильності обраних інструментів залежить результат проектної діяльності в цілому для учителя та учнів.
Даний модуль сприяв здійсненню мною самоосвітньої роботи щодо застосування різноманітних методів навчання та впевнена, приведе до позитивних зрушень в організації навчально-виховної діяльності.
Під час роботи у цьому модулі я з’ясувала для себе зміст  поняття "формуюче оцінювання", познайомилась із інструментарієм для  використання на різних етапах формуючого оцінювання, яка має здійснюватись протягом всього навчального процесу, визначила шляхи залучення учнів до  процесу оцінювання, зрозуміла, як визначати навчальні потреби учнів за допомогою  різних інструментів.
Мені здається, що тепер я зможу навчити своїх вихованців  розуміти власні особливості, що впливають на результативність навчання, використовувати сильні та посилювати слабкі сторони.
Мені особисто сподобалась таблиця ЗХД, хоча вважаю, що  діти не завжди можуть дати об’єктивну оцінку своїм "можу"  і “хочу”.
Отримані мною знання  дозволяють скоригувати власну діяльність незалежно від того, йдеться про проект чи проведення звичайного уроку.

Комментариев нет:

Отправить комментарий